استفاده از کلمات کلیدی LSI برای بهینه سازی محتوا : شکی در این نیست که سئو، یکی از بهترین راه های تضمین شده برای افزایش و هدایت ترافیک های بسیار به سمت وب سایت شماست. اما به تازگی گفته شده که بسیاری از استراتژی های قدیمی سئو دیگر موثر نیستند. دلیل مفید نبودن این استراتژی ها، این است که الگوریتم Hummingbird یا همان الگوریتم مرغ مگس خوار همه نکات درباره سئو را تغییر داد! این الگوریتم بر پایه مفهوم عبارتی که مورد جستجو قرار داده شده فعالیت می کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر راجب به این تغییرات بدانید.

استفاده از کلمات کلیدی LSI برای بهینه سازی محتوا

این تغییرات شامل این است که گوگل از این پس به جای اینکه فقط به دنبال کلمه های کلیدی باشد، امروزه موضوعات جستجو شده تا درک می کند! زمانی که الگوریتم مرغ مگس خوار یا Hummingbird مورد استفاده قرار میگرفت، گوگل آن را روی نود درصد از نتایج جستجوها تاثیر داد. اما شاید سوال برایتان پیش آمده باشد که گوگل چطور میتواند موضوع شما را درک کند؟ با کلمات LSI !

استفاده از کلمات کلیدی LSI برای بهینه سازی محتوا

کلمه کلیدی LSI چیست ؟

این کلمات کلیدی که به آن ها LSI گفته می شوند، عبارات مرتبط با کلمه کلیدی هستند که شما مد نظر دارید. به عنوان مثال اگر پستی در رابطه با شبکه های اجتماعی نوشته باشید، کلمات کلیدی LSI آن شامل موارد زیر هستند :

• صفحه فیس بوک

• توییتر

• لینکدین

• محتوای ویروسی

• پینترست

زمانی که گوگل کلمات کلیدی LSI را در محتوایی که پست کردید ببنید، مطمئن شده که این محتوا حتما در رابطه با شبکه های اجتماعی است! و به همین راحتی میتوان محتوای خود را بینه سازی کرد.
اما سوال اینجاست که از کجا میتوان کلمات کلیدی LSI را پیدا کرد؟ به راحتی میتوان با استفاده از ابزار بزرگ و رایگان LSI Graph این کلمات کلیدی مربوط به موضوع شما را پیدا کرد. استفاده از کلمات کلیدی LSI برای سئو سایت و نتیجه گرفتن در نتایج موتورهای جستجو بسیار اهمیت داشته و موثر است. 

استفاده از کلمات کلیدی LSI برای بهینه سازی محتوا

شما میتوانید به راحتی و با استفاده از کلمات کلیدی LSI برای بهینه سازی سایت و محتوای خود تلاش کنید. در ادامه تا پست بعدی همراه ما باشید تا شما را با استراتژی بعدی برای افزایش ترافیک سایت آشنا کنیم.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)