در حالی که به نظر می رسد الگوریتم تلفن همراه پسند گوگل بیشترین سهم از بازدید پست های سئو را تصاحب کرده اند، بروزرسانی صفحه درگاه، تعداد نسبتأ اندکی از سرفصل های جالب سئو را به خود داده است.
همانطور که در مقاله “الگوریتم گوگل در رابطه با جرایم صفحه ورودی” اشاره شد، گوگل اعلام کرد که این بروزرسانی تاثیر گسترده ای بر روی سایت هایی که از سلسله مراتب ورودی استفاده می نمایند، دارد.

اگر احساس می کنید در معرض خطر هستید و جریمه گوگل در رابطه با صفحه ورودی شامل حال شما هم خواهد شد، می توانید اقداماتی به شرح زیر انجام دهید:

پنج روشی که استفاده از آنها با الگوریتم صفحه ورودی گوگل مغایرت دارد

1.    اجتناب از صفحات خالی

صفحات خالی را حذف کنید. صفحات جدید را تا زمانی که محتوای منحصر به فرد برای آنها در دسترس نیست، ایجاد ننمائید.

2.    اجتناب از صفحات نایاب ( صفحاتی  که به سختی پیدا می شوند)

صفحاتی که با پیمایش سایت به صورت منسجم و یکپارچه نیستند (ولی ترافیک را به سایت می آورند)، ممکن است به طرز فزاینده ای مشکل ساز شوند. پاک سازی ناوبری و پیمایش سایت خود را منظر قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند سایت تان را پیدا کنند و از ایجاد صفحاتی که یافتن آن برای یک بازدید کننده دشوار یا غیرممکن است اجتناب نمائید.

3.    ترویج و ارتقا

صفحاتی که به محتوای تولید شده ی مشتریان یا کارکنان بستگی دارند – مانند بررسی ها/رضایت نامه ها، صفحات ثبت نام، وب نوشت ها و گالری ها – در مراحل اولیه به اهمیت فعالیت تولیدی با یک قاعده کلی تاکید دارند.
در نظر داشته باشید که گسترش و توسعه ی چنین صفحاتی را  تا زمانی که به اندازه کافی مطالب و محتوای مجاز و قانونی برای توجیه آنها بدست نیاورده اید، به تعویق بیاندازید.

4.    اجتناب از محتوای تکراری

به طورکلی مطالب تکراری همواره چیزی است که می تواند باعث بروز مشکلاتی در گوگل شود. به نظر می رسد مجازات صفحاتی که تکراری هستند ممکن است افزایش یابد. اگر بر روی سایت تان صفحاتی دارید که برای نمایش چنین محتوایی ایجاد شده اند، سایت تان را مجددأ پیکربندی نمائید به طوری که هر قسمت از محتوای موجود فقط بر روی یک صفحه ظاهر شود.
چنانچه به منظور دستیابی به هدف خاصی از مطالب تکراری استفاده می کنید که جستجویی بر روی آن مترمکز نشده است،(مثلأ صفحات ایجاد شده توسط کارکنان خاص که کار انجام شده را تشریح می نماید) یکی از این صفحات تکراری را برای یک نسخه انحصاری فهرست بندی و استاندارد ننمائید و برای مابقی از متا تگ noindex استفاده نمائید.

متا تگ noindex همانطور که می دانید برای جلوگیری از ایندکس کردن صفحه و یا قرار گرفتن صفحه در نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود.

5.    در صورت امکان از داشتن سایت های متعدد خودداری نمائید

چنانچه داری بیش از یک سایت هستید ، برای بهینه سازی آنها به شرح زیر عمل نمائید :
•    مطمئن شوید که می توانید توجیهی داشته باشید که چرا برای هر سایت نیاز به دامنه ی جداگانه دارید. تمام مطالب را بر روی یک سایت داشته باشید. به طور چشمگیری در دامنه های مختلف ممکن است خدمات مختلف احساس شود. اما اگر تمامی دامنه های تان از همان شماره تلفن یا لینک برای همان مخاطبین استفاده نماید ، به احتمال زیاد در معرض خطر می باشند.
•    اطمینان حاصل کنید که از داشتن مطالب تکراری در سطح سایت ها خودداری کرده اید ، حتی اگر بخواهید در یک سایت منفرد باشید.

این تمام تکنیک هایی است که باید انجام دهید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)