میزان گزاف گویی خود را کم کنید : زیاد بودن نرخ گزاف گویی شما، موجب آسیب رساندن به صفحات وب سایت شما، بحث ها و همینطور از همه مهم تر، موجب آسیب دیدن سئو سایت شما می شود. زمانی که از یک وب سایت دیدن می کنید، مقدار فعالیتی که در آن دارید، برای سئو آن سایت بسیار مهم است. نرخ گزاف گویی نیز در این امر میتواند کمک بزرگی باشد. هر چقدر که فعالیت کاربران و بازدیدکنندگان در وب سایت شما بیشتر باشد، مقدار گزاف گویی شما کمتر خواهد بود. به همین خاطر شما باید سعی کنید تا میزان گزاف گویی خود را به کمترین حد ممکن برسانید.

خبر بد

درواقع با استفاده از الگوریتم رنک برین (Rank Brain) گوگل، مقدار گزاف گویی که شما استفاده کرده اید، به عنوان یک عامل بسیار مهم در رتبه بندی ها قرار داده می شود. 

خبر خوب

نکته مثبت اینجاست که مقدار گزافه گویی های شما در پست های به اشتراک گذاشته شده، میتواند به بهترین نحو ممکن بهبود یابد.

میزان گزاف گویی خود را کم کنید

نرخ گزاف‌گویی بالا ممکن است براساس دلایل زیر باشد :

  1. یک بازدیدکننده، آن چه را که میخواسته پیدا کرده و به سرعت از وب سایت شما خارج شده است. 

  2. بازدیدکننده ای نتوانسته چیزی را که میخواهد پیدا کند.

  3. چیزی برای تعامل در وب سایت شما وجود نداشته است.

  • توضیح در مورد مورد اول، باید بگوییم که اثر خوبی داشته و نرخ گزاف گویی بالا را به یک مشکل بزرگ تبدیل نمی کند.
  • در مورد دومین نکته که یک مسئله بسیار اساسی و مهم است، باید گفت که در وب سایت شما، قالب بندی و مشکلات فنی وجود دارد. شما میتوانید با استفاده از کمک افراد متخصص به راحتی این مشکل را برطرف کنید. 
  • آخرین مورد نیز به خاطر کم بودن ارتباط داخلی و محتوای ضعیف رخ میدهد.

تعدادی روش مختلف برای کم کردن نرخ گزاف گویی 

اولین روشی که برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، قوی بودن محتواست! محتوای وب سایت شما باید آنقدر قوی و پربار باشد که بازدیدکننده را به سرعت به خواسته خود برساند. در قدم دوم برای محتوایی که ایجاد کرده اید، یک استایل مناسب هم بکار ببرید. همینطور میتوانید تصاویر و عکس هایی را هم در در محتوا قرار دهید. شما میتوانید با روش های مختلف روانشناسی، کاربران را مجبور به خواندن ادامه مطلب و مطالب بیشتر کنید.

تعدادی روش مختلف برای کم کردن نرخ گزاف گویی

نحوه پیدا کردن نرخ گزاف گویی شما

شما میتوانید با استفاده از سایت گوگل آنالیتیکس، در قسمت Audience overview، نرخ گزاف گویی خود را ببینید. همینطور میتوان از مسیر Behavior > Site Content > All Pages نیز مقدار این گزافه گویی ها را صفحه به صفحه مشاهده کرد.

نحوه پیدا کردن نرخ گزاف گویی شما

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)