پست های قدیمی خود را در لینکدین دوباره منتشر کنید : لینکدین به تازگی به یکی از بهترین رسانه های اجتماعی برای انتشار محتوای شماست. این شبکه اجتماعی حرفه ای، برای بهبود یافتن کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن افراد با آن ها ساخته شده است. اما لینکدین فقط به اینجا ختم نمیشود کاربران میتوانند از آن به عنوان راهی برای برقراری ارتباط در حوزه کاری شان استفاده کنند. همینطور بعضی از افراد از این شبکه اجتماعی برای استخدام افراد و یا پیدا کردن شغل نیز استفاده می کنند. به همین خاطر لینکدین پیشرفت زیادی کرده و اکنون بهترین رسانه اجتماعی، بین دیگر رسانه هاست. استفاده از این شبکه اجتماعی برای رشد و بهبود سئو سایتتان بسیار مفید و تاثیر گذار خواهد بود. شما میتوانید با بازنشر پست های قدیمی خود در لینکدین، کسب و کار خود را توسعه داده و روی بهینه سازی سایت خود کار کنید.

پست های قدیمی خود را در لینکدین دوباره منتشر کنید

برای شروع یکی از بهترین پست های خود از وبلاگ سایت خود را در رسانه های اجتماعی مختلف به انتشار گذاشته شده اند انتخاب کرده و آن رد صفحه لینکدین خود به اشتراک بگذارید. بعد از این اشتراک گذاری، ترافیک فوق العاده ایجاد شده برای وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

پست های قدیمی خود را در لینکدین دوباره منتشر کنید

چه محتوایی از وبلاگ خود در لینکدین منتشر کنیم ؟

سعی کنید بیشتر سراغ آن دسته از محتواهای وبلاگ سایت خود بروید که حداقل تراکم کاراکترهایش بین دو هزار تا سه هزار کلمه باشد. از نظر شبکه اجتماعی لینکدین، محتوایی که کمتر از سه هزار کلمه داشته باشد ضعیف بوده و به مراتب محتوای هزار کاراکتری یا کمتر نیز عملکرد اصلا خوبی ندارند. پس پیشنهاد ما به شما برای اشتراک گذاری محتوای قدیمی در لینکدین، برای بهبود وضع سئو سایتتان، اشتراک محتوای دو الی سه هزار کاراکتری می باشد.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)