گوگل دیجیتال گاراژ : آیا در کسب و کاری که انجام میدهید، سعی می کنید فقط به دنبال مهارت های دیجیتالی خود بروید و از کم کم از عرصه خود کنار گذاشته شوید؟ و یا یک کارآفرین مشتاقی هستید که به دنبال توسعه کسب و کار خود به صورت مادام العمر هستید؟ شرکت بزرگ گوگل که یکی از پیشتازان و بزرگان صنایع دیجیتال جهان است، برای بهبود یافتن و توسعه کسب و کار مردم با فناوری های دیجیتال، راه و روش های مختلفی ارائه کرده که یکی از کاربردی ترین آن ها گوگل دیجیتال گاراژ است.

 

گوگل دیجیتال گاراژ

این مهارت دیجیتالی که توسط شرکت گوگل ارائه شده، درواقع مجموعه ای از مهارت های دیجیتالی بوده که میتواند روی کسب و کار و رزومه کاری شما یک تاثیر بسیار عالی و مثبت بگذارد. گوگل دیجیتال گاراژ برای شما مشتاقان دو مهارت دیجیتالی بسیار مهم در دنیای کسب و کار امروز را آموزش میدهد. با این مجموعه، تمام موضوعاتی که برای کمک به رشد و توسعه دانش و اطلاعات دیجیتالی خود از رسانه های اجتماعی نیاز دارید و موتورهای جستجو آن ها را طراحی کرده اند، پیدا خواهید کرد!

خبر خوب برای کاربران، این سرویس که دانش دیجیتالی شما را برای وب سایت ها و بازاریابی آنلاین و حتی فراتر از آن روز به روز بیشتر می کند، یک سرویس رایگان می باشد! این مهارت های دیجیتالی که برای توسعه و افزایش کسب و کار خود نیاز دارید، نه تنها کسب و کار، بلکه زندگی حرفه ای و اعتماد بنفس شما را افزایش داده و آموزش و یادگیری آن بسیار راحت تر از این حرف هاست.

در انتها باید گفت که پروژه عظیم گوگل دیجیتال گاراژ این امکان را به کاربران میدهد تا بتوانند تمام اصول اولیه بازاریابی آنلاین  یا دیجیتال مارکتینگ را یادگیرند و از آن برای توسعه کسب و کار آنلاین خود استفاده کنند.

چه کسانی کاندیدای آموزش مهارت گوگل دیجیتال گاراژ هستند ؟

تمام صاحبان کسب و کارهای شخصی
مسئولین قسمت IT سازمان ها و شرکت ها
کسانی که در زمینه مختلف بازاریابی و تبلیغات فعالیت می کنند.
و تمام کسانی که به موضوع دیجیتال مارکتینگ علاقه مند هستند.

 

برای ورود به وب سایت گوگل دیجیتال گارازdigitalgarage کلیک کنید. همچنین اگر سوالاتی در مورد استفاده از گوگل دیجیتال گاراژ دارید زیر همین مطلب می توانید بپرسید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)