ابزار پیشرفته سئو وردپرس (wordpress.com) که شما را خوشحال خواهد کرد

آیا لازم به یاد آوری است  که بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کار هنوزهم به اصول سئو نیاز دارند؟ ابزار پیشرفته ی wordpress.com دقیقأ همان را پیشنهاد می دهد.

احتمالأ شنیده اید که می گویند زیبایی در نگاه بیننده است، به این عبارت کلیشه ای این جمله را هم اضافه می کنیم : “سئو پیشرفته” نیز در نگاه بیننده است.
ورد پرس مجموعه کوچکی به نام ابزار سئوی پیشرفته منتشر کرده است که اگر تا کنون حتی به صورت مبتدی با سئو سایت آشنایی داشتید و انجام داده اید، باعث خوشحالیتان خواهد شد. ابزاری سه تایی شامل :
•    توانایی نوشتن فرا توضیحات دلخواه برای پست های وبلاگ
•    توانایی نوشتن عناصر عنوان دلخواه برای صفحات مختلف، مانند برخی عناوین صفحه در قالب عنوان پست / اسم سایت  و یا عناوین صفحات دیگر در قالب اسم سایت / شعار
•    یک ابزار پیش نمایش که نشان می دهد یک آدرس در نتایج جستجوی گوگل و یا به هنگام اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و توئیتر چگونه به نظر می آید.

به عنوان مثال اگر کاربر wordpress.org هستید و ورد پرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای یک وب سایتان اجرا می کنید،  این ها ابزارهای اساسی مفیدی هستند که به ندرت در هر پلاگین محبوب دیگر سئو می توان یافت.
 اما این ابزارها برای کاربران طرحِ کسب و کار وردپرس، شامل گروهی از صاحبان مشاغل کوچک و دیگر افرادی است که تاکنون فاقد وب سایت بوده و یا آشنایی جزئی ای در مورد سئو دارند، طراحی  شده اند.
پس مسخره نکنید که چرا ورد پرس آن را ابزار پیشرفته سئو می نامد. در عوض خوشحال باشید و به یاد داشته باشید چه اصولی هنوز برای اغلب متخصصین سئو و تقریبأ برای هر کس دیگری پیشرفته است.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)