اشتراک گذاری محتوای ویدئویی در LinkedIn : در مقاله قبلی، برای شما استراتژی ایجاد محتوای جذاب با استفاده از اینفوگرافیک را توضیح دادیم. اکنون یکی دیگر از عواملی که روی سئو سایت و ترافیک آن تاثیر می گذارد را برای شما معرفی می کنیم. همانطور که میدانید، ویدئوها بیشتر از هر محتوای دیگری برای کاربران جذاب است. همچنین براساس آمارهایی که از گوگل گرفته شده، میتوان دید که وب سایت هایی که با استفاده از چند کلمه کلیدی ساده در زمینه های مختلف، ویدئو و توضیحی برای آن درست کرده اند، در صفحه اول قرار دارند. ایجاد یک محتوای ویدئویی، میتواند برای وب سایت شما بسیار مفید باشد اما نکاتی دارد که باید آن ها را رعایت کرد از جمله مقدار طولانی بودن محتوا، استفاده از تگ های نگارشی HTML، همینطور بیشتر بودن متن نسبت به کد سایت و … . تمام این عوامل میتواند روی جایگاه وب سایت شما در گوگل تاثیری بگذارد.

 

اشتراک گذاری فیلم ها در LinkedIn

امروزه استفاده از محتوای ویدئویی در وب سایت ها بسیار مهم و موثر بوده تا حدی که اگر محتوای ویدئو نداشته باشید، از رقیبان خود جا می مانید. یکی از راه هایی که امروزه کاربران بوسیله آن محتوای ویدئویی خود را به اشتراک می گذارند، رسانه اجتماعی LinkedIn است. رسانه اجتماعی LinkedIn امروزه به سرعت در حال رشد و توسعه و کاربران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

اشتراک گذاری فیلم ها در LinkedIn

در سال 2018 میزان اشتراک گذاری محتوای ویدئویی در شبکه اجتماعی LinkedIn به سرعت افزایش یافته است. کاربران با استفاده از این روش ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود جذب کرده اند.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)