امکان اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی : یکی از بهترین راه های بدست آوردن اشتراک بیشتر برای محتوای از قبل نشر داده شده و افزایش ترافیک برای وب سایت، استفاده از دکمه های اشتراک گذاری برای صفحات اجتماعی مختلف بوده که به عنوان مثال این دکمه در شبکه اجتماعی توئیتر اصطلاحا Click to Tweet نام دارد. میتوان با یکبار امتحان و اشتراک گذاری محتواهای نشر داده شده خود در رسانه های اجتماعی، شاهد افزایش چند هزاری اشتراک گذاری باشید.

در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چطور با امکاناتی مثل Click To Tweet links کار کرده و نتیجه خوب بگیرید :

 

امکان اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

1- در ابتدا در محتوای خود چیزی پیدا کنید که به اصطلاح “tweetable” باشد.
این مورد میتواند یک آمار، استراتژی و یا نقل قول باشد. برای اینکه بهتر متوجه شوید نگاهی به پست های خود کرده و یک لیست دسته ای از استراتژی ها را بدست آورید. سپس هرکدام از استراتژی ها را در tweetable قرار دهید.

2- مرحله دوم، ایجاد لینک در شبکه اجتماعی مورد نظر است. به عنوان مثال اگر مایل به اشتراک گذاری در توئیتر هستید، باید در سایت ClickToTweet این لینک را بسازید.
با عضو شدن در سایت زیر، قادر به ایجاد لینک های توئیتی هستید.

امکان اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

با استفاده از این ابزار میتوانید یک لینک خاص برای خود بسازید که به راحتی قابل اشتراک گذاری باشد.

3- و در آخرین مرحله، این لینک را نیز در محتوای خود بگنجانید تا هر کس که میخواهد روی آن کلیک کرده و از این ویژگی استفاده کند.

امکان اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

با انجام اینکار میتوان یک توئیت از قبل نوشته شده خوب برای اشتراک کردن پیدا کرد. استراتژی اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی به بهبود وضعیت سئو وب سایت شما کمک بسیار می کند. پس آن را فراموش نکنید. 

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)