ایجاد محتوای طولانی برای سئو بهتر : حدود یک ساعت پیش، BuzzSumo به تحلیل یک میلیون مقاله و محتوا پرداخت. کار این ابزار تحلیل کردن محتواها در شبکه های اجتماعی، به صورت دقیق است. ابزار BuzzSumo از محتواهای انتشار یافته در شبکه های اجتماعی، آمار دقیقی به کاربران میدهد. کاربران نیز با بررسی کردن این آمارها، مقدار مفید بودن و تاثیر گذاری هر کدام از محتواهای منتشر شده را سنجیده و براساس نتایج، روی آینده آن برنامه ریزی می کنند. بنابراین BuzzSumo به تحلیل محتواها می پردازد تا بهترین محتوا را پیدا کند. تجربه نشان داده که محتویاتی که بیشتر از هزار کلمه دارند، بیشتر به اشتراک گذاشته شده و شامل بک لینک می شوند. به طور کلی یکی از مهم ترین و اساسی ترین کاری که میتوان برای سئو وب سایت انجام میدهد، تولید محتوا برای سایت است . شما باید روزانه راجب به کسب و کار خود و موضوع وب سایتتان به تولید محتوا بپردازید تا سایتتان همیشه بروز و بهینه سازی شده باشد.فراموش نکنید که گوگل محتواهای طولانی، مفید و تاثیر گذار را به دیگر محتواها ترجیح میدهد. حال چرا میگویند که محتوا باید طولانی باشد تا تاثیر مثبت خود را روی سئو سایت بگذارید و از سمت BuzzSumo یکی محبوب ترین محتواهای در شبکه های مجازی می باشد ؟ با نوشتن محتوایی طولانی به مخاطبان خود نشان میدهید که مایل به پاسخ گویی به تمام سوالات آن ها هستید.

ایجاد محتوای طولانی برای سئو بهتر

به عنوان مثال به نمودار عکس زیر دقت کنید. این نمودار نشان میدهد که محتواهای طولانی با سه هزار کلمه به بالا، به طور متوسط 208% بیشتر از دیگر مقالاتی که کوتاه هستند به اشتراک گذاشته شده اند.

ایجاد محتوای طولانی برای سئو بهتر

محتوا باید چند کلمه باشد ؟

بربطق آمارها، ایجاد یک محتوای طولانی به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بسیار کمک می کند. بنابراین همانطور که گفته شد، بهتر است محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید، بیشتر از دو هزار کلمه باشد. این طولانی بودن محتوا باعث می شود تا کاربران زمان بیشتری را برای خواندن مقاله در وب سایت شما بگذرانند، از طرف دیگر هم در بیشتر در وب سایت شما بمانند. همینطور موجب می شود تا کاربران باز هم به سراغ سایت شما بازگردند. این موارد روی سئو و بهینه سازی وب سایت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. اینکه محتوای شما چند کلمه یا کاراکتر است، مهم نیست. درواقع این موضوع مهم است که تا چه اندازه توانسته اید نیاز مخاطبان خود را با محتوایی که تولید کرده اید، برطرف کنید. به طور کلی یک محتوای مفید و تاثیر گذار، علاوه بر طولانی بودن، باید دارای ویژگی هایی زیر باشد :

  • از سوالاتی استفاده کنید که با خواندن موضوع اصلی پیش می آید و این سوالات را در دسترس مخاطبان قرار دهید
  • سعی کنید در هر دستگاهی مثل موبایل، لپ تاپ، تبلت و … یک صفحه نمایش مناسب داشته باشید که خوانایی و کاربری خوبی برای مخاطبان داشته باشد. 
  • محتوا باید به گونه ای باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن، اطلاعات دقیق و مورد تایید در اختیار مخاطبین بگذارد. 
  • امکان به اشتراک گذاری محتوا وجود داشته باشد.
0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)