ایجاد یک کانال فعال یوتیوب برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر : یکی دیگر از راه هایی که بازدیدکنندگان را به سمت وب سایت شما جذب می کند، ایجاد یک کانال فعال یوتیوب می باشد. اولین قدم برای این کار، ایجاد یک ویدیو در یوتیوب و بارگذاری آن روی صفحه یوتیوب است. اما چرا با بارگذاری ویدیو در یوتیوب میتوان بازدیدکننده بیشتری برای وب سایت خود جذب کرد؟ تنها دلیل آن این است که یوتیوب امروزه رتبه فیسبوک را هم رد کرده و دومین وب سایت معروف روی کره زمین، بعد از گوگل می باشد. درواقع یوتیوب یکی از پنج منبع محبوب پر ترافیک برای هر وب سایتی است. اما با توجه به تجربیات دیگران و آمارهامی گرفته شده، گرفتن بیننده و برای ویدیوهای یوتیوب کمی سخت و دشوار است. به همین خاطر ما برای شما دو منبع بسیار خوب در گرفتن بیننده برای ویدیوهای یوتیوبی شما و در نتیجه آن بهتر کردن سئو سایت معرفی می کنیم تا به خوبی از این استراتژی استفاده کنید. در ادامه همراه ما بمانید.

ایجاد یک کانال فعال یوتیوب برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر
منبع اول، ایجاد ویدیو سئو شده

باید از یک راهنما برای ایجاد ویدیو خود استفاده کنید تا یک ویدیو سئو شده تولید کنید که به بالا بردن رتبه ویدیو شما در یوتیوب و گوگل به خوبی کمک کنید. همینطور در این ویدیو باید کلمت کلیدی، تگ های ویدیو و دیگر موارد را قرار دهید. 

منبع دوم، یوتیوب سئو شده


برای ساخت کانال در یوتیوب مراحل زیر را انجام دهید

قبل از هرچیز باید یک حساب کاربری گوگل به صورت یکتا ایجاد کنید. برای ایجاد کردن این حساب کاربری وارد وب سایت یوتیوب شده و در صفحه اول آن روی گزینه Sign In در قسمت سمت راست بالا، کلیک کنید. سپس روی گزینه Create An Account کلیک کنید تا بتوانید یک حساب کاربری گوگل بسازید. فرم اطلاعات خود را کامل کنید و در ادامه برای کسب و کار خود از اسم شرکت به عنوان نام کاربری حساب جیمیل خود استفاده کنید. هم اکنون حساب کاربری شما آماده است تا به کانال یوتیوب تبدیل شود. اولین قدم برای ایجاد کانال یوتیوب برای کسب و کار این است که با حساب کاربری که ایجاد کرده اید وارد یوتیوب شده و در قسمت بالا سمت راست، روی تصویر پروفایل حساب خود کلیک کنید تا به منوی حساب کاربری خود برسید. سپس روی لینک “My Channel” کلیم کنید تا گزینه Create Your YouTube channel برای شما نمایان شود. با کلیک روی ان عکس، حساب کاربری و نام و نام خانواده شما نشان داده می شود روی گزینه ویرایش کلیک کنید تا بتوانید حساب خود را سفارشی کنید. در آخر روی قسمت Activities you’ll share on your channel خواهید دید که دارای چهار گزینه Like a video، Comment on a video، Favorite a video و Subscribe to a channel می باشد. میتوانید هرکدام از این گزینه ها را انتخاب کنید تا تعیین کنید افراد بازدیدکننده کانال شما چه کارهایی میتوانند با کانال شما در یوتیوب انجام دهند. در انتها نیز روی گزینه OK, I’m Ready to Continue کلیک کنید. حالا شما دارای یک کانال یوتیوب می باشید.

برای ساخت کانال در یوتیوب مراحل زیر را انجام دهید

امیدواریم که با استفاده از این استراتژی به راحتی بتوانید ترافیک سایت خود را افزایش داده و به کسب و کار خود و سئو وب سایت تان رونق دهید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)