با بلاگرها سایت خود را تبلیغکنید : فرض کنید برای وب سایت خود و افزایش ترافیک آن یک محتوای بسیار عالی و خوب آماده کرده و انتشار داده اید. اما تنها این برای افزایش ترافیک کافی نیست. برای افزایش ترافیک در دراز مدت، پست خود را با استفاده از روش وبلاگ نویسی، ترویج دهید. با انجام اینکار به سرعت متوجه افزایش ترافیک ها خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید تا هفتمین استراتژی را به شما برای افزایش ترافیک و تبلیغ وب سایت با توئیت یک وبلاگ نویس آموزش دهیم. اما نخست به این می پردازیم که بلاگر بودن یعنی چه و این افراد چه کاری انجام دهند.

بلاگر کیست و چه کاری انجام می ‌دهد؟

بلاگرها در واقع کسانی هستند که از دنیا مجازی و قدرت دیجیتال استفاده کرده تا به مخاطبان خود درباره یک موضوع خاص، به صورت محتوای تصویری، متنی و ویدیوئی افکار و عقاید خود را برسانند. این افراد مدام در حال تلاش هستند تا در زمینه ای که فعالیت می کنند، موضوعات مختلفی به مخاطبان آموزش داده و همچنین در بعضی موارد هم محصولات کاربردی و باکیفیت به فروش برسانند. انتخاب یک هدف مشخص برای کار کردن روی یک موضوع مشخص، هدف اصلی بلاگرهاست. این افراد میتوانند در تمام زمینه های مد و فشن، طراحی دکوراسیون داخلی، آرایشی و بهداشتی، اقتصاد و … فعالیت کنند. فرق بلاگرها با افراد معمولی در زمینه تبلیغ این است که آن ها از تمام ایده های نو و جذاب درباره موضوع مورد نظر را در رسانه ها برای مخاطبان خود به اشتراک می گذارند و روش های خاصی برای خود دارند.

با بلاگرها سایت خود را تبلیغ کنید

حال برمیگردیم سر موضوع اصلی مان، یعنی تبلیغ سایت با استفاده از یک بلاگر.

حالا متوجه شدید که بلاگر کیست و چه کاری انجام میدهد. اما شما چطور میتوانید به سرعت به یک بلاگر معروف تبدیل شده و علاوه بر افزایش ترافیک برای سایت خود، باعث بالا رفتن رتبه سئو سایت خود در موتورهای جستجوگر شوید؟ شما میتوانید برای افزایش ترافیک سایت خود، یک وبلاگ نویس معروف و مشهور که در رابطه با موضوعات مشابه شما محتوایی به اشتراک گذاشته، پیدا کرده و به او ایمیل بزنید. بهتر است متن ایمیتان صرفا به این صورت نباشد که لینکی برای او فرستاده و درخواست انتشار دهید. بهتر است متن ایمیلی که ارسال می کنید به صورت زیر باشد :، 

“سلام، من متوجه شدم که محتوای توئیت های یک هفته پیش شما، درباره موضوعات مورد علاقه من است. من در زمینه این توئیت ها محتوای جدید دارم، اگر مایل هستید برای شما ارسال کنم ؟”

شما میتوانید مطمئن باشید که بلاگر جواب شما را خواهد داد چرا که در زمینه موضوعاتی که وی پست گذاشته برای او ایمیل ارسال کرده اید.

*نکته مهم*

هرگز از طرف مقابل مستقیما نخواهید که پست و متنی که برای وی ارسال می کنید را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. نگران نباشید، اگر محتوای خوب و مفیدی تولید کرده باشید، بلاگر بدون درخواست شما آن را نشر خواهد داد. به همین راحتی شما میتوانید سایت خود را با استفاده از بلاگرها تبلیغ کنید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)