محتوا پادشاه سایت است و تاثیر به سزایی در سئو سایت دارد. از نظر هرکس محتوای باکیفیت متفاوت است. تولید محتوای خوب، محتوایی است که با موضوع مرتبط باشد و کلمات کلیدی درآن استفاده شده باشد. اشتباه نکنید محتوای بیشتر به معنای محتوای بهتر نیست.

گوگل دارای دستورالعمل هایی است که کیفت بد و کپی را تشخیص می دهد. اگر محتوای وب سایت شما توسط شرکت تولید محتوا پشتیبانی می شود، دقت کنید که موارد زیر باید جزو راهکارهای تولید محتوا در نظر گرفته شود.

اصول اساسی تولید محتوای خوب:

•    صفحات را برای کاربران تهیه و تنظیم کنید نه برای موتور های جستجو
•    کاربران خود را فریب ندهید
•    از ترفند های درنظر گرفته شده برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو جلوگیری کنید. ازخود بپرسید که آیا این مطالب به کاربر من کمک می کند ؟ هدف از تولید محتوا چیست؟ آیا او را به درستی راهنمایی می کند؟ آیا بدون درنظر گرفتن موتور جستجو می توانم این کار را انجام دهم؟
•    فکر کنید چه چیزی وب سایت شما را منحصر بفرد، ارزشمند و جذاب می کند وبسایت خود را از دیگران در حوزه خود جداکنید.

از تکنیک های زیر در تولید محتوا اجتناب کنید:

•    تولید محتوا بصورت خودکار
•    ایجاد صفحات با محتوای کم یا بدون محتوای اصلی
•    پنهان کاری
•    محتویات محرمانه
•    بارگیری صفحات با کلمات کلیدی نامناسب

موارد زیر را  در پروسه تولید محتوا دنبال کنید:

•    نظارت بر سایت خود برای از بین بردن محتویات هک شده در اسرع وقت
•    پیشگیری و از بین بردن هرزنامه و اسپم تولید شده توسط کاربران در سایت

بطور خلاصه محتوای سایت شما باید منحصر بفرد، خاص و با کیفیت باشد. محتوا نباید در سایت های دیگر وجود داشته باشد باید در درجه اول در سایت شما تولید شود تا بازدیدکننده یک تجربه ی کاربری خوب داشته باشد نه محتوایی که از نظر موتورهای جستجو خوب است.
رنگ و زندگی را به سایت خود اضافه کنید با اضافه کردن تصاویر از محصولات خود، تیم خود و یا خودتان و… تعداد بیشماری از تبلیغات می تواند بازدید کننده را منحرف کند. از طریق برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی، جعبه ی نظرات، نظرات کاربران خود را درباره بهتر شدن سایت خود بدانید.

DUPLICATE CONTENT چیست؟

همان محتوای تکراری و کپی شده است. پاندا یک الگوریتم گوگل است که محتواهای تکراری ویا بی کیفیت را تشخیص می دهد.

|مقاله مرتبط : 7 آبدیت الگوریتم های گوگل که هر سئوکار باید از آن باخبر باشد

محتوای تکراری چیست؟

محتوای تکراری محتوایی است که در بیشتر از یک سایت نمایش داده شود پس اگر محتوای شما در سایتی دیگر وجود داشته باشد شما محتوای تکراری دارید. هرچند که محتوای تکراری شامل مجازات نیست اما در رتبه بندی موتور های جستجو تاثیر می گذارد. زیرا وقتی مطلب توسط کاربران سرچ می شود موتور جستجو فقط یکی از آنها را برای کاربر بالا می آورد و این در رتبه بندی سایت شما تاثیر گذار است.

BULK WEB PAGE WORD COUNT چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

BULK WEB PAGE WORD COUNT  به معنای تعداد کلمات کلیدی است. شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که یک صفحه وب برای جستوجوگرها چند کلمه باید داشته باشد؟؟ خب پاسخ آن بسیار ساده است به کسب و کار شما بستگی دارد و محتوایی که می توانید برای آن بنویسید.
تجزیه وتحلیل نتایج گوگل برای 10 سایتی که رتبه اول را دارند نشان داده که این سایت ها بالای 2000 کلمه دارند خب این یعنی چه؟ یعنی اینکه گوگل به سایت هایی که دارای محتوا هستند غلبه می کند. بنابراین اگر می خواهید در 10 رتبه برتر قرار بگیرید باید اطمینان حاصل کنید که صفحه وب شما دارای محتوای غنی است.

BULK TITLE TAG چیست ؟ چه تاثیری در سئو دارد؟

Title یا همان عنوان یکی از مهترین عوامل در صفحه برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. عنوان مطلب باید جذاب مبتکرانه شیرین و کوتاه باشد.

|مقاله مرتبط: 15 نکته مهم و کاربردی برای بهینه سازی تگ عنوان-Title tag

BULK META DESCRIPTION چیست؟ بهترین آن کدام است ؟  چه تاثیری در سئو دارد؟ چرا مهم است؟

متا پاراگرافی کوتاهی از متن است که در صفحه وب قرار می گیرد برای توصیف محتوای آن، که ابتدا URL و در پایین آن توضیحات قرار می گیرد.

چرا meta description مهم است؟

توصیف متن می تواند بر تصمیم تصمیم گیرنده تاثیر بگذارد و اینکه آیا می خواهید در نتایج جستجوی خود از طریق نتایج جستجو کلیک کنید یانه. هرچه توضیحات توصیفی جذاب و مناسبتر باشد بیشتر احتمال دارد کسی از طریق آن کلیک کنید.

تاثیر meta description در سئو :

گوگل اعلام کرده است توصیف های متا یک فاکتور رتبه بندی نیستند اما کیفیت توصیف بر روی نرخ کلیک تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین بسیار مهم است که از این عنصر استفاده شود.
با رعایت این اصول بهترین متا را خواهید داشت:
•    کلمات کلیدی: مطمئن باشید که مهمترین کلمات کلیدی شما در وبسایتتان در توصیف متا نشان داده شده است.
•    نوشتن قابل خواندن: یعنی در شرح متای خود صادقانه و انسانی عمل کنید. و بعنوان یک حکم عادی به آن نگاه کنید و عینن کلمات کلید را در مت کپی نکید زیرا باعث اسپم شدن سایت شما می شود.
•    توصیف متا برای تبلیغ: اگر تبلیغی در سایتتان دارید در توضیحات متا ان را بیاورید که قانع کننده و در عین حال جذاب باشد. و با محتوای صفحه وب شما مطابقت داشته باشد.
•    طول متا: توصیف مت باید بین 135تا 160 کاراکتر باشد و کلید واژه های مهم تر را نزدیکتر بنویسید. چون نمایش آن در هر موتور جستجوگر متفاوت است.
•    توضیحات متا را تکرار نکن : توصیف متا باید برای هر صفحه نوشته شده متفاوت باشد.

HTML HEADINGS چیست؟

HTML HEADINGS عنوان هر صفحه است که که به آنها  تگ h1 گفته می شود که معمولا بزرگ و پرنگ در صفحه دیده می شوند. هر صفحه باید بصورت مجزا این تگ را داشته باشد. سرفصل ها قابلیت استفاده از صفحه را بالا می برند. باستفاده از تگ h1 به کاربر کمک میکنید تا راحت و سریع تر صفحه وب را آنالیز کند. از کلمات کلیدی در عنوان ها استفاده کنید ولی از تکرار بپرهیزید مثلا ننویسید مزایای استفاده از جوملا، مزایای استفاده از وردپرس، زیرا کاربر قبل از اینکه اطلاعات مفید را بخواند دو الویت اول را می خواند.

BULK META ROBOTS چیست؟

خب برای استفاده از این قابلیت ابتدا درفایل html خود یک فایل robot.txt  باز می کنید. این فیل به شما کمک می کند تا مطالبی که نمیخواهید در سایتتان توسط ربات ها چک شود را مشخص کنید. نمونه هایی از این کدها در زیر آمده است:

<“meta name = “robotics” content = “nofollow>
<“meta name = “robotics” content = “noindex، nofollow>
<“meta name = “googlebot” content = “none>

INTERNAL LINKچیست؟

لینک های داخلی به این معنا نیست که هر لینکی در صفحه وب شما باشد لینک داخلی محسوب شود. لینک های داخلی به لینک های هم دامنه با سایت شما گفته می شود. لینک های داخلی پیوند بین صفحات شماست که در صفحه اول بیشتر استفاده می شوند. اگر شما پست های جدیدتان را از صفحه اصلی لینک دهید گوگل سریعتر مطالب جدید را پیدا می کند.  هر صفحه ای که لینک بیشتری به آن برود نشان دهنده این است که آن صفحه مهمتر است. سعی کنید که وب سایت خود را ماننند یک هرم بچنید به ترتیب اهمیت مطالب. اگر می خواهید در موتورهای جستجو یک مطلب شما بالابیاید از صفحات دیگر خودتان که مرتبط مطالبی مرتبط با موضوع شما دارند را به آن لینک دهید.

SEO REDIRECTچیست؟

   REDIRECTبه معنی هدایت یا تغییر مسیر است که سه نوع دارد:
•    Redirect301: که بطور دائمی صفحه های قدیمی رو به جدید و یا صفحات 404 را هدایت می کند.
•    Redirect302: بطور موقت صفحه  را منتقل می کند.
•    Redirect URL: بطور کلی صفحه را به صفحه جدید منتقل می کند.

SOCIAL PAGE چه تاثیری در سئو دارد؟

لینک های شبکه های اجتماعی می تواند رتبه شما در موتورهای جستجو را افزایش دهد.  ایجاد شبکه های اجتماعی در وبسایتان به موتور های جستجو کمک می کند تا بدانند که وبسایت شما معتبر است و باید براساس چه کلمه کلیدی رتبه بندی شود.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)