گوگل در وبلاگ مدیرسایت خود اعلام کرده است که توضیحاتش در رابطه با “ریدایرکت کردن مقارن با دستورالعمل های وب مستر گوگل” را  بروزرسانی کرده است.
این اطلاعیه درباره غیر مجاز بودن  وب مسترها به ریدایرکت کردن کاربران موبایل به صفحات نا مرتبط است.

بخشی از دستورالعمل اصلاح شده گوگل به این موضوع اشاره دارد که کاربران کامپیوترهای رومیزی صفحات عادی را دریافت می نمایند درحالی که کاربران تلفن همراه به دامنه ی اسپم کاملأ متفاوتی هدایت می شوند که هیچ مطابقتی با دستورالعمل های گوگل ندارد.

در اینجا به دو مثال که گوگل در صفحه راهنمای تغییرمسیرهای پنهانی اش قرار داده است اشاره می شود :
•    موتورهای جستجو یک نوع از محتوا را نمایش داده اند در حالی که کاربران به چیز کاملأ متفاوتی هدایت شده اند.
•    کاربران سیستم های رومیزی (دسکتاپ کامپیوتر) صفحات عادی را دریافت می نمایند، درحالی که کاربران تلفن همراه به دامنه ی اسپم کاملأ متفاوتی ارجاع داده می شوند.

همچنین گوگل صفحه “سایت های هک شده” خود را با محتوایی پیرامون “ریدایرکتها” بروزرسانی کرده است که به شرح زیر است :
ممکن است هکرها کدهای مخربی را وارد وب سایتتان نمایند که تعدادی از کاربران را به صفحات مضر یا اسپم ارجاع دهند. بعضی از این تغییر مسیر گاهی اوقات به وسیله ی کاربری ارجاع کننده بستگی دارد.
به عنوان مثال، کلیک کردن بر روی یک آدرس اینترنتی در صفحه نتایج جستجوی گوگل می تواند شما را به یک صفحه ی مشکوک هدایت کند، اما هنگامی که همان آدرس را مستقیمأ در یک مرورگر بازدید می نمائید، هیچ تغییر مسیری وجود ندارد.

گوگل در انتهای پست خود اخطاری با این مضمون نوشت که : “چنانچه از دستورالعمل های گوگل تخطی کنید و قوانین را نقض کنید، گوگل نیز در عکس العمل به منظور حفظ کیفیت نتایج جستجو، لینک شما را از نتایج جستجو حذف خواهد کرد.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)