محتوای جذاب اینفوگرافیکی برای جذب کاربران ایجاد کنید : اگر مخواهید افراد با نفوذ محتوا و مطالب سایت شما را به اشتراک بگذارند، باید محتواهایی ایجاد کنید که به طور مستیم آن گروه از افراد را به خود جذب می کند. برای مثال، چند سال پیش، یک مشتری را در زمینه سرمایه گذاری به شکل اینفوگرافیک (Infographic) راهنمایی کردیم. شاید عجیب به نظر بیاید اما این اینفوگرافیک ما به شکل ویروس همه جا را فراگرفت و در طی دو روز اول، شاهد افزایش هزارتایی بازدید کننده بودیم و این برای سئو سایت ما بسیار موثر بود.

محتوای جذاب اینفوگرافیکی برای جذب کاربران ایجاد کنید

اینفوگرافیک “infographics”

اینفوگرافیک ها، به عنوان یک نمایشگر تصویری برای اطلاعات و داده می باشند که درواقع هدف از ایجاد آن ها، پیشرفت در سرعت ارائه اطلاعات پیچیده است. ده ها دلیل برای خوب بودن و موثر بودن روش اینفوگرافیک هست، از طراحی وب سایت گرفته تا فعالیت های تبلیغاتی محتواها! چرا که ارزش یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه است. ولی نکته مهمی که باعث موفقیت این استراتژی شد، تبادل کردن محتوای اینفوگرافیک بود. به عنوان مثال، ما توجه شدیم که بسیاری از وبلاگ نویسانی که سطح مالی بسیار خوبی داشتند، در معرض خطر قرار دارند، بنابراین یک محتوا با Infographic ایجاد کردیم که بسیار مورد توجه قرار گرفته و به عبارتی برجسته شد. این محتوا یک نمودار بود که اهمیت محتوا را به کاربران این زمینه نشان میداد. همین Infographic موجب به اشتراک گذاری و اشاره به آن در چند سایت مختلف قدرتمند شد! مثل عکس زیر :

اینفوگرافیک

ایجاد محتوای جذاب و اینفوگرافیک برای کاربران بسیار موثر بوده و نتیجه خواهد داد. با ایجاد اینگونه محتواها، باید شاهد افزایش ترافیک بسیار عالی برای وب سایت خود باشید که بسیار روی سئو سایت تاثیر گذار خواهد بود.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)