میزبان مسابقات هدایای تبلیغاتی باشید : تمام مردم اجناس و عناصر رایگان را دوست دارند. امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک برای آشنا کردن مردم و کاربران با برندشان از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. شرکت هایی که از این قابلیت برای توسعه برند خود استفاده می کنند، موفق تر بوده و درواقع حرف اصلی را در حرفه خود می زنند. اما چطور یک مسابقه هدایای تبلیغاتی میتواند روی ترافیک بیشتر و سئو سایت تاثیر بگذارد؟ در ادامه همراه ما باشید تا نحوه استفاده از استراتژی هدایای تبلیغاتی را برای بیهنه سازی سایت تان معرفی کنیم.

در ادامه باید بگوییم که هدایای تبلیغاتی اگر با نیاز مشتری طراحی شود، میتواند برای شناخته شدن برند فرد، بسیار مفید و تاثیر گذار باشد. اما علاوه بر شرکتی که مسابقات هدایا تبلیغاتی را طراحی کرده، وب سایت میزبان این مسابقه هدایای تبلیغاتی به همراه جوایز رایگان و تخفیفات زیاد، میتواند برای خود ترافیک بیشتری جمع کند. در ادامه شما را با یک نمونه از این مسابقه ها آشنا می کنیم.

هدف از برگزاری مسابقات هدایای تبلیغاتی با میزبانی وب سایت ها

با سپردن مسابقات هدایای تبلیغاتی به وب سایت های دیگر، برندتان بیشتر شناخته می شود و همینطور هزینه کمتری برای توسعه آن پرداخت می کنید. سعی کنید به جای استفاده از بیزنس کارت برای کسانی که فکر می کنید مشتری شما خواهند شد، یک محصول مورد استفاده با برند خود نیز هدیه بدهید.

 میزبان مسابقات هدایای تبلیغاتی باشید

همانطور که میبینید، کاربران برای وارد شدن به این مسابقه باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند. با اینکار شانس به اشتراک گذاشتن مسابقه بین دوستان کاربر بیشتر می شود.

میزبان مسابقات هدایای تبلیغاتی باشید

این اشتراک گذاری ها نه تنها لیست ایمیل های شما را افزایش میدهد، بلکه ترافیک بیشتری برای سایت شما جذب می کند، در نتیجه همین موضوع باعث بهینه سازی سایت شما می شود.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)