نقش پادکست ها در وب سایت برای جذب ترافیک بیشتر : هدف اصلی از ایجاد و تولید محتوا برای وب سایت، معرفی کردن وب سایت به کاربران و فروش محصولات خود با استفاده از این روش است. اما نیازی نیست این محتوا فقط به شکل متن باشد و میتوان به چند روش آن را تولید کرد. شما میتوانید محتوای خود را به چند صورت صوتی، متنی، ویدیویی و تصویری ایجاد کرده و یا از تمام این موارد نام برده شده در یک محتوا استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا نقش پادکست ها را در کاربر پسندتر کردن محتوا برای شما توضیح دهیم.

نقش پادکست ها در وب سایت برای جذب ترافیک بیشتر
پادکست چیست ؟

پادکست که به آن پادپخش یا تدوین صوتی نیز می گویند، یک تکنولوژی جدید بوده که به صورت دیجیتالی ضبط شده و روی اینترنت به صورت محتوای صوتی انتشار می یابد. استفاده از این روش در سال 2004 به سرعت افزایش یافته و محبوب شد به گونه ای که هرکس برای بهبود سئو سایت خود از این روش استفاده می کند. به این روش رادیو اینترنتی نیز گفته می شود.

نقش پادکست ها در وب سایت برای جذب ترافیک بیشتر

 

نقش پادکست ها در وب سایت

در بعضی موارد، شنیدن یک محتوا به صورت صوتی حتی اگر یک مقاله، خبر و آموزش و … باشد، بسیار بیشتر از خواندن آن روی فرد تاثیر می گذارد. از سال 1385 تاکنون پادکست ها نقش بسیار مهم و موثری را روی وب سایت ها ایجاد کردند. از آن زمان، کاربران علاقه عجیبی به محتواهای پادکستی پیدا کردند و حدود 69% از آن ها در گوشی تلفن خود به آن ها گوش میدهند. براساس آمارهای دریافت شده، حدود 24% از آمریکایی ها به طور منظم پادکست گوش می دهند. اما این آمار به این معنی نیست که یک میکروفون پیدا کنید و شروع به گرفتن یک پادکست کنید. پیشنهاد ما برای شما این است که به جای ایجاد پادکست، در پادکست های بقیه به عنوان میهمان حضور پیدا کنید. این استراتژی عملکرد بسیار خوبی داشته، به گونه ای که امروزه هرکس دو تا سه پادکست در ماه ایجاد می کند. عکس زیر نشان دهنده صد قسمت پادکست است :

نقش پادکست ها در وب سایت برای جذب ترافیک بیشتر

با این استراتژی میتوان هزاران هزار بازدیدکننده را به سمت سایت جذب کرد. به عنوان مثال تصویر زیر نشان میدهد که برای یک قسمت از پادکست، حدود 984 بازدیدکننده را در عرض شصت روز دریافت کرده ایم :

نقش پادکست ها در وب سایت برای جذب ترافیک بیشتر

با این آمار بسیار خوب برای وب سایتتان بک لینک هایی برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوی به عنوان یک پاداش نیز دریافت خواهید کرد.

زمان را از دست نداده و همین حالا در پادکست های دیگر به عنوان میهمان شرکت پیدا کنید. در استراتژی بعدی همراه با بمانید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)