هدفمند کردن بازدیدکنندگان با تبلیغات فیس بوک : قبل از توضیح هرچیز، شما را با این حقیقت روبرو می کنیم که تبلیغات در شبکه اجتماعی فیس بوک بسیار پر هزینه است. از طرفی برای سئو و بهینه سازی سایت شما بسیار مفید و موثر عمل می کند. به همین خاطر یک راه گریز برای شما پیدا کردیم تا با استفاده از تبلیغات فیس بوک اما با هزینه کم، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. به طور کلی، انتخاب فیس بوک برای تبلیغات، یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کردن در فضای مجازی می باشد. فیس بوک حدود 46 میلیارد نفر کاربر دارد. این شبکه اجتماعی برای تبلیغات امکانات خوبی به مخاطبان و کاربران خود میدهد. این امکانات کابردی و خوب میتواند برای جذب مشتری برای وب سایت شما بسیار موثر باشد.

یکی از این امکانات Facebook Custom Audiences می باشد. این ویژگی برای هدف گیری و پیدا کردن مخاطبان مربوطه، بسیار مناسب می باشد. با استفاده از این قابلیت میتوان گروهی از افراد را پیدا کرد که با کسب و کار شما، حالا به هر نحوی در ارتباط هستند. به همین خاطر استفاده از تبلیغات فیس بوکی برای مدیران وب سایت ها بسیار مهم است. برای شروع یک تبلیغ فیس بوکی بسازید تا کاربران این شبکه اجتماعی را به سمت یک پست از وبلاگ شما برساند.

 

هدفمند کردن بازدیدکنندگان با تبلیغات فیس بوک

بعد از انجام اینکار، هدف شما باید افراد و کاربرانی باشد که در یک یا دو ماه گذشته از وب سایت شما دیدن کرده اند، باشد. 

هدفمند کردن بازدیدکنندگان با تبلیغات فیس بوک

در آخر آگهی خود را ایجاد کرده و به راحتی میتوانید ببینید که cpc (cost per result) شما بسیار ارزان تر از دیگر تبلیغات مثل تبلیغات گوگل می باشد.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)