John Mueller از گوگل اظهار داشته است که الگوریتم های موتورهای جست و جو وقتی که وب سایت ها را رتبه بندی می کنند به شهرت نویسنده محتوا اهمیتی نمی دهند.
سو تفاهمی توسط Quality Rater Guidelines در گوگل منجر به ایجاد تغییراتی در نتایج گردیده است که این تغییرات به وضوح قابل مشاهده است.
تیم Quality Rater Guidelines گوگل،به اهمیت شهرت نویسنده یک وب سایت که به صورت شخصی آن را ایجاد کرده، پی برده است. این در حالی است که چنین دستور العملی در الگوریتم های گوگل وجود ندارد.

علاوه بر این ارزیابی کیفیت ، به صورت مستقیم نمی تواند بر رتبه بندی سایت تاثیر بگذارد.
بنابراین حتی اگر یک بخشی از محتوا ارزیابی کیفیت شود و مشخص گردد که نویسنده دارای شهرت کمی است،آن نویسنده چه مرد باشد و چه زن تاثیری بر روی رتبه بندی صفحه نخواهد گذاشت.
این موضوع در طول یک هم اندیشی اخیر Webmaster Central در گوگل وقتی که یک طراح سایت این سوال را مطرح کرد ایجاد شد :
” او بیان کرد که ما یک سایت با چندین نویسنده را داریم و برخی از آنها به عنوان نویسنده دارای شهرت کمی هستند و جز نویسنده مشهور تلقی نمی شوند،راهی وجود دارد که من نویسنده را از سایت حذف کنم ولی محتویات خود را حفظ نمایم؟”
Mueller به این سوال پاسخ داد و توضیح داد که حذف یک نویسنده مشابه سایر تغییرات اعمال شده بر روی سایت است و هیچ چیز خاصی در مورد ایجاد اینگونه تغییرات (حذف نویسنده) بر روی وب سایت نسبت به سایر تغییرات وجود ندارد.
او سپس به این نگرانی در مورد شهرت نویسنده اینگونه پاسخ می دهد و می گوید :
“من فقط به معیارهای ارزیابی کیفیت همانند فرآیندی که الگوریتم های ما به صورت مشابه انجام می دهند،نگاه نخواهم کرد.بلکه در کنار سایر عوامل به بررسی شهرت همه نویسنده ها و سپس استفاده از آن برای رتبه بندی وب سایت شما خواهم پرداخت.”
به عبارت دیگر به دنبال تاثیر شهرت نویسنده در رتبه بندی وب سایت خود نباشید.
به هرحال اگر شما تمایل به حذف نویسنده وب سایت خود دارید به این علت که شما نمی خواهید مطالب را به نویسنده خود وابسته کنید،پس می توانید این تغییر را همانند سایر تغییرات به سایت خود اعمال نمایید.

منبع خبر : searchenginejournal

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)