اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری در محتوا : با توجه به تجربیات کسب شده، محتوایی که شما تولید می کنید، براساس یک عامل، یا موفق می شود و یا با شکست روبرو می شود، آن هم داشتن دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است.

دکمه اشتراک گذاری چیست؟

با قرار دادن این دکمه های اشتراک گذاری در محتوای خود، این امکان را در اختیار افرادی که محتوای شما را مطالعه کرده و دیده اند قرار میدهید تا با فشردن هرکدام از آن ها به صورت دلخواه، محتوای شما را در یکی از صفحات خود به اشتراک بگذارند. این استراتژی در ابتدا بوسیله دکتر یونان برگ و دکتر کاترین میلکن کشف شد.

 

دکمه اشتراک گذاری چیست؟

آن ها این موضوع را اثبات کردند که زمانی که شما در محتوای خود دکمه اشتراک گذاری قرار دهید، کاربران اشتیاق و علاقه بیشتری به خواندن و اشتراک گذاری محتوای شما دارند.
مثالی برای شما میزنیم تا بهتر متوجه شوید :
یکی از قدرتمندترین ابزارها برای به اشتراک گذاری پول، پول اجتماعی و بازاریابی مجازی می باشد. ارزش پولی ایده ماست که میخواهیم درباره آن چیزهایی به اشتراک بگذاریم. تنها دلیل بزرگ آن هم قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، سری پیش یک نمودار اینفوگرافیکی ایجاد کردیم که کاربران را جذب میکرده و به راحتی توضیح میداد که تورم یک مشکل بزرگ است. محتویاتی که پست کردیم بر طبق نظریات بیش از حد آن ها به اشتراک گذاشته شده است.

دکمه اشتراک گذاری چیست؟

در زمان های مختلف، کاربران نمودار ما را دیده و آن با اشتراک گذاری در معرض دید دیگر افراد قرار دادند. آن این اشتراک گذاری ها را بارها و بارها تکرار کردند تا حدی در گوگل نیوز نیز، از محتوای ایجاد شده صحبت می شد. همین کار باعث افزایش ترافیک به سمت سایت شما شده و روی سئو آن تاثیر می گذارد. بنابراین شما میتوانید با ایجاد محتوایی که دارای دکمه های اشتراک گذاری است، ترافیک بیشتری به سمت خود جذب کنید.

0 دیدگاهبستن دیدگاه‌ ها

ارسال دیدگاه

عضویت در خبرنامه

آخرین پست ها و مقالات را در ایمیل خود دریافت کنید

[mc4wp_form id="517"]

ما قول می دهیم که اسپم ارسال نشود :)